سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نحوه عملکرد این آب پاش به گونه ای است که تنها در صورت آبیاری با معیار ارتفاع مشخصی بالا می آید. نحوه عملکرد به این صورت است که آب در مخزن مکش یک پمپ فشار قوی از تعدادی نازل مه پاش به صورت ذرات خیلی ریز و پودری تا حد 5 میکرون خارج می شود. اگر مه پاش دامداری شما از نوع نازلی باشد، آب تحت فشار قرار گرفته و نازلها آب را به صورت ذرات پودریشکل خارج میکنند. در انتخاب بین اتصالات پلی آمید و اتصالات پرسی در سیستم فوگر، ترجیحا استفاده از اتصالات پلی آمیدی مناسب تر می باشد، چون اتصالات پرسی با این وجود که ارزانتر از اتصالات پلی آمیدی بوده، اما در بلند مدت دچار زنگ زدگی شده و باعث گرفتن نازل ها می گردد ولی در مقایسه با اتصالات پرسی، نشتی در اتصالات فیتینگی بیشتر می باشد. طرز کار این تایمر ها بسیار ساده بوده و نیازی به دانش و تخصص نمیباشد، در هر یک از بسته های موجود در سامانه آبیاری کاتالوگ راهنمای نصب و استفاده این محصول بطور کامل قرار گرفته است، این تایمر از طریق باطری های موجود در بسته فعال شده و دارای طول عمر 1 سال می باشد، از طریق این تایمر میتوانید تعداد دفعات مشخصی در طی یک روز در تایمر برنامه ریزی کنید تا بدون نگرانی در تمامی روزهای هفته در ساعات مشخص، حجم معیینی آبدهی به گیاهان را انجام دهد.

اولین تجهیز مورد نیاز برای راه اندازی پمپ، الکتروموتور یا دینام است که با توجه به فشار عملیاتی پمپ و آبدهی مورد نیاز، انتخاب می گردد. خریدار باید با توجه به نیاز و مساحت مکان مورد نظر یکی از انواع مدل کارواش صنعتی را خریداری نماید. همان طور که پیش از این نیز گفته شد، مه پاش ها در انواع و شکل های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که وجه تمایز اصلی آن ها عمدتا در نوع اتصالات سیستم های گوناگون می باشد. یکی از فروشگاههایی که در زمینه فروش و نصب انواع مدلهای مه پاش به صورت تخصصی و متعهدانه فعالیت میکند، فروشگاه مه پاش صنعت است. اساس کار مه پاش بر مبنای تبخیر آب می باشد. لانس وظیفه مکش مایع شوینده را دارد عملکرد نازل به این شکل است که با کاهش سطح مقطع و ثابت ماندن فشار آب باعث افزایش سرعت پاشش، قدرت و فشار آب می شود. سیستم مه پاش که با نام سیستم رطوبت ساز نازلی ، سیستم میست یا فوگر یا مه ساز نیز مشهور است ، یک ابزار بسیار موثر و کارا جهت خنک سازی و تامین رطوبت فضاهای بزرگ یکپارچه نظیر گلخانه های پرورش گل و گیاه و قارچ، سالن های پرورش دام و طیور، سوله ها و فضاهای باز یا بسته صنعتی، فضاهای باز تفریحی، پارک ها و غیره با استفاده از نازل مهپاش و ایجاد مه سرد می باشد.این سیستم مخصوصا جهت خنک سازی و تامین رطوبت گلخانه ها و یا سالن های پرورش دام و طیور که در تابستان با مشکل بزرگ رطوبت پایین و گرمای زیاد محیط مواجه می باشند کاربرد بیشتری یافته است زیرا رطوبت پایین و دمای بالا در این گونه محیط ها باعث کاهش شدید تولید محصول شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد .

کاربرد این مخازن بیشتر در گاوداری ها، گلخانه ها و مرغداری ها می باشد که ممکن است موادی همچون ضد عفونی کننده ها، داروها یا سایر افزودنی ها به آب اضافه شود.پمپ مه پاش: از این پمپ در جهت ایجاد فشار در سیستم و برقراری جریان آب تحت فشار بالا استفاده می شود.تجهیزات کنترلی دستگاه: این تجهیزات برای تنظیم مه پاش، روشن و خاموش کردن آن، کنترل میزان رطوبت ایجاد شده و دمای محیط به کار می روند و بیشتر نقش تنظیمی کارکرد دستگاه را دارند.نازل ها و پایه نازل: پایه های نازل با نگه داشتن نازل ها بر روی لوله ها، آن ها را بر روی دستگاه ثابت نگه می دارند. در داخل این پکیج ابزاری مانند آبیاری قطرهای، سیستم آبیاری به صورت قطره ای، لوله آبیاری و اتصالات مورد نیاز وجود دارد. از این رو نیاز است که حتما یک مزرعه پرورش گاو ، مجهز به سیستم مه پاش باشد. اما برای قطره چکان های خود تنظیم باید به نیاز آبی گیاه نیز توجه کرد.

اگر میخواهید خودتان در یک ساعت مشخص یا یک روز مشخص به صورت دستی به گلها آب بدهید میتوانید RUN TIME را روی OFF بگذارید و آبیاری را انجام دهید و مجددا بعد از اتمام آبیاری دستی زمان اجرا را تنظیم کنید. در مه پاش دامداری از نوع دیسکی ذرات پودریشکل از طریق برخورد آب با پرههای فن حاصل میشوند. در مدل دیسکی مه پاش دامداری، ذرات پودریشکل آب با برخورد به پرههای فن مه پاش تشکیل میشوند. با جذب کردن گرمای محیط باعث سردتر و خنک شدن و بالارفتن رطوبت و در نهایت باعث کاهش دما میشوند. گاوهای شیرده به میزان شرایط محیطی و گرما حساس بوده و افزایش دما باعث کاهش شیردهی گاوها و میزان تولید می گردد، از این رو با بکاگیری فوگرها در گاوداری می توان سلام دام را تضمین نمود و شرایط محیطی در گاوداری را کنترل نمود. سیستم مه پاش متشکل از پمپ فشار قوی، الکتروموتور، لوله های فشار قوی که می تواند از نوع پرسی یا فیتینگی پلی آمید باشند، نازل، پایه نازل، فیلتر، مخزن، تابلو کنترل الکتروپمپ هایی که در این سیستم استفاده می شود.

https://abniro.com/car-wash-pump/spare-part-piston-pump/