سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نظر

نقش اینترنت در بازاریابی در حال حاضر در جهان بسیار مهم و اساسی می باشد و توانسته به توسعه روشهای مختلف کسب و کار کمک‌های شایانی نماید. اینترنت هسته کار و یا ابزار کمکی فروشندگان برای فروش محصولات خود می باشد. فعالیت صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی و تکنولوژی از پررنگ‌ترین و فعال‌ترین حوزه‌های فروش اینترنتی در دنیای مدرن امروزی به شمار می رود.

ما در این مقاله، به معرفی 5 فروشگاه برتر لوازم هنری و صنایع دستی ایران می پردازیم.

Www.Luxara.Ir

فروشگاه هنری لوکس آرا افتخار دارد که به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده مواد اولیه و ملزومات هنری در خدمت جامعه هنر و صنایع دستی کشور عزیزمان باشد. استراتژی مدیران لوکس آرا از همان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفاً در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند.

هدف اصلی مجموعه ی لوکس آرا، حمایت از هنر و صنایع دستی نفیس ساخته شده با دستان هنرمندان ایرانی است. لوکس آرا در این راستای تلاش های بسیاری را به کار گرفته است تا از هنر دست ایرانیان عزیز حمایت کرده باشد. بدین منظور جهت معرفی کالاهای ساخته شده توسط هنرمندان صنایع دستی سنتی و مدرن، انواع محصولات مرتبط در این زمینه را عرصه ی فروش نهاده است. این گونه هنرمند و هنر ایرانی را به همه ی دنیا معرفی کرده و در بازار صنایع دستی ایران، جای خود را باز کرده است. وجود بسیاری از انواع کالاهای فیک در بازار، سبب شده تا گروه لوکس آرا، ترتیبی قائل گردد تا بتواند کالای اصل را از نوع تقلبی آن در زمینه هنر، تشخیص دهند.

ارائه ی کالاهای اصل با کیفیت عالی، قیمت مناسب و ضمانت کالا  از ویژگی های اصلی مجموعه ی لوکس آرا محسوب می شود. در راستای تحقق راستین این اهداف، وجود صنایع دستی سنتی و مدرن بسیار در این مجموعه و فروش آنلاین آنها با نازلترین قیمت ها، گواهی بر این مطلب می باشد.

بی شک دغدغه همه هنرمندان عزیز، جذب مشتری برای کار دست خود می باشد،  به همین دلیل مجموعه ی لوکس آرا به دنبال فرهنگ سازی این امر می باشد. اینکه ارزش دادن به هنر ایرانی سبب افزایش ارزش به ریشه های تمدن ایران عزیزمان خواهد شد. از طرفی با وجود با ارزش دانستن هنر دست ایرانی، بستری برای ایجاد اشتغال برای همه ی افراد تشکیل خواهد شد. با این کارآفرینی ها و معرفی صنایع دستی ایران عزیزمان به همه ی جهان، لوکس آرا به هدف والای خود خواهد رسید. در این راستا از انواع روش های فروش و بازاریابی استفاده کرده است. با مطالعه و دنبال کردن وبلاگ و محصولات موجود در لوکس آرا نیز از موضوعات معرفی صنایع دستی ایران زمین، آگاه خواهید شد.

Parnoun.Com

فروشگاه اینرنتی پرنون با هدف معرفی و ترویج هنر و صنایع دستی ایران زمین شروع به کار کرده است و در نظر دارد با همکاری اساتید و هنرمندان این رشته بهترین و با کیفیت ترین هنر و صنایع دستی را از نقاط مختلف میهن عزیزمان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد و همچنین با تولید محتوا در زمینه هنر و صنایع دستی ایران و جهان اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران قرار دهد، با این امید که این هنرها را همه به خوبی بشناسند و اهمیت و ارزش آن‌ها را درک کنند، بدیهی است در صورت اطلاع رسانی خوب و با کیفیت باعث خواهد شد تا این هنرها و صنایع ستی اصیل ایران زمین فراموش نشوند و همچنین باعث انگیزه و رونق برای هنرمندان آن‌ها باشد و یه این سبب راه خود را در گسترش و ارائه این هنرها ادامه دهند.

تلاش مجموعه پرنون این است که فروش اینترنتی این دسته از محصولات هنری زیبا با قرار گرفتن در قیمتی مناسب نه تنها برای دکوراسیونی زیباتر در خانه و محل کار، بلکه برای استفاده روزمره خانواده‌های ایرانی استفاده شود و خرید اینترنتی این محصولات خاص برای افراد معنای‌ متفاوتی به خود بگیرد.

Fadiashop.Com

فروشگاه فادیا در زمینه عرضه لوازم هنری، خیاطی و خرازی، لوازم و وسایل تزئینی، سی دی های آموزشی انواع هنرهای دستی، بدلیجات و ... فعالیت می نماید. این مجموعه با تلاش صادقانه و خلاقیت موفق شده است، ضمن حرکت به سوی پیشرفت و توسعه، رضایت مشتریان خود را به بهترین شکل جلب نماید. این فروشگاه با هدف فراهم نمودن شرایط آسان در خرید و کسب رضایت مشتریان عزیز، کار خود را آغاز نموده است و همواره تلاش نموده بروز ترین فروشگاه توزیع کننده لوازم هنری و تزئینی در استان و کشور باشد.

بهینه سازی و بهره وری از جمله موارد مهمی هستند که مدیران فادیا را بر آن داشته، تا با برخورداری از پرسنل مجرب در بخش های مختلف و بهره گیری از دانش و تکنولوژی روز و همچنین شناخت صحیح از نیازمندی های واحد های مختلف، رشد قابل توجهی داشته باشد و به راحتی تمامی لوازم مورد نیاز این صنف را در کمترین زمان ممکن، دراختیار مشتریان عزیز خود در سراسر کشور قرار بدهد.

Atighco.Com

یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش رنگ های هنری فروشگاه عتیق می باشد. این فروشگاه در جهت پشتیبانی و حمایت از هنرمندان عزیز کشورمان طراحی و ایجاد شده است و زمینه ارتباط مستقیم و بدون واسطه هنرمندان با مشتریان را فراهم نماید. فروش لوازم هنری و پتینه رنگ های صدفی، رنگ های متالیک، رنگ های افکت، خمیر های پتینه، خمیر های برجسته کاری، رنگ آکریلیک هنری، رنگ روغنی هنری، رنگ های پارچه، رنگ های ویترای رنگ شیشه، ظروف خام شیشه ای، ظروف خام چوبی، ظروف خام سفالی، ظروف خام سرامیکی در فروشگاه اینترنتی عتیق برای شما هنرمندان خوش ذوق فراهم می باشد.

فروشگاه عتیق فعالیت خود را به صورت حرفه ای در زمینه گردآوری، طراحی و تولید محصولات آغاز کرد تا بستری امن را برای تامین، تولید، خرید و فروش اینترنتی این گروه از محصولات که مخاطبان ویژه خود را دارند، ایجاد کنند.

Zarifa.Ir

قدمت ایران و هنر ایرانیان آن قدر سابقه، تنوع و جذابیت دارد که ساخته های دست آن ها نه فقط زینت بخش خانه های ایرانی است که در خانه های بسیاری از صاحبان ذوق در سراسر دنیا نیز وجود دارد. اما امروزه در میان یک زندگی ماشینی و پر از هیاهوی صنعت و مدرنیته نگاه کردن به یک اثر هنری در میان لوازم خانه می تواند روح مخاطب را از تمامی دغدغه های روزمره دور کرده و خیال او را تا اوج طبیعت پرواز بدهد و آرامشی درونش ایجاد نماید حتی برای لحظه ای کوتاه. گروه ظریفا با بهره گیری از دانش و ابزار روزآمد و با هدف دسترس پذیرتر نمودن محصولات اصیل صنایع دستی برای مصرف کنندگان نهایی آغاز به فعالیت کرده است. این گروه با توجه به سه رکن هنر، تجارت و فناوری سعی کرده است محصولاتی با کیفیت مناسب و اصیل را به مخاطبان خود معرفی نماید و مقایسه،انتخاب و خرید را برای آنان آسان نماید.

مرغوبیت، اصالت و نوآوری اهداف اصلی این مجموعه می باشد. ظریفا در کنار حفظ اصالت هنری محصولات صنایع دستی به کاربرد آن ها در زندگی روزمره نیز توجه زیادی می کند و همواره در تلاش بوده علاوه بر معرفی جنبه هنری و استفاده های تزیینی به کاربردی کردن این محصولات در میان سایر ابزارهای خانگی نیز بپردازد.

این فروشگاه به عنوان صاحب نام تخصصی ترین و بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی صنایع دستی امکان سفارش کلیه ی محصول های صنایع دستی به صورت عمده و تکی با ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور را برای هموطنان عزیز ایرانی فراهم نموده است.

ظریفا  فضایی برای ایده پردازی، تولید، خرید و فروش محصولاتی منحصر به فرد و خاص می باشد و به دنبال خلق دنیایی است که برتحقق سه اصل جویایی، زیبایی و آگاهی استوار است و تلاش می کند تا رویکرد و ارتباطی متفاوت را میان هنر و بازار ایجاد نماید.