سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نظر

نازل کارواش را می توان بر اساس معیار های گوناگون دسته بندی کرد. اولین هدف ایجاد هر شغلی ایجاد در آمد از آن است، شما با مدیریت صحیح می توانید در آمد خود را از کارواش راه اندازی شده بالا ببرید تا با هزینه ای که برای تجهیزات کارواش صنعتی متقبل شده اید دچار ضرر و زیان مالی نشوید. در این مقاله ضمن معرفی خدمات فروش مربوط به انواع تجهیزات کارواش صنعتی توسط ایران پمپ، به کاربردها و ویژگی های هر یک از تجهیزات خواهیم پرداخت و می توانید قیمت کارواش صنعتی را در سایت ما دریافت نمایید. با خرید کارواش صنعتی می توانید از آن در شستشوی سطوح کف، دیوار ها، ماشین آلات، تجهیزات و قطعات استفاده نمایید. امروزه از پمپ فشار قوی کارواش در موارد بسیاری می توان بهره گیری کرد که در ادامه به انواع کاربردهای آن می پردازیم. نظافت محل، امکان عقد قرارداد با نمایشگاه ها و مجتمع های فروش خودرو و نیز ارایه خدمات به مناطق خارج از محدوده شهری از جمله شهرک ها و روستاها و موارد زیاد دیگر را به خدمات خود اضافه نمایید. لذا توصیه می شود در صورتی که مواد مصرفی، ابزار و تجربه کافی برای انجام موارد فوق را در اختیار نداریم، برای تعویض نازل با شرکت های ارائه دهنده این خدمات یا سرویس کاران مجرب در این زمینه، تماس حاصل نماییم.

سیستم آبپاش مخفی شونده هانتر I-40 نیز از تولیدات جدید شرکت هانتر می باشد. هر ماشین حمل سوخت بعد از تخلیه سوخت مورد نظر قبل از بارگیری سوخت جدید باید مخزن حمل خود را شستشو داده تا مانع از آلوده شدن سوخت جدید با محتویات قبلی مخزن شود. بنابراین، برتولینی، سریعا برای پر کردن نیازهای بازار، طراحی و ساخت پمپ های جدید را برای انجام کارهای بهتر به صورت یک تحول عظیم آغازکرد؛ طراحی های جدید، کوچکتر، سبک تر و کار کردن با آنها راحت تر هستند، با سطوح پایین تر سر و صدا، که به راحتی قابل تعمیر یا جایگزینی هستند. در حقیقت با استفاده از کارواش بخار با ایجاد کمترین آلودگی در محیط بهترین سرویس دهی انجام میشود بدون آنکه اعتراض کسی را به همراه داشته باشد. کارواش 200 بار اینتر ایتالیا و کارواش 100 بار اینتر ایتالیا با قیمتی مناسب و کیفتی خوب در بازار ایران عرضه می گردد . استفاده از تجهیزاتی مانند مه پاش می تواند رطوبت مورد نیاز سالن را تامین کرده و مکان رشد و پرورش طیور را برای رشد آن ها مناسب کرده تا در نهایت سود بیشتری نصیب مالک مرغداری شود. این وسایل برای زمین­های کوچک و بزرگ با پوشش گیاهی کوتاه مناسب بوده و معمولاً به صورت چندتایی یا گروهی مورد استفاده قرار می گیرند.

آبپاش چکشی، یک صفحه فنری یا بالک دارد که به آب خارج شده از نازل ضربه زده و این امر باعث یکنواختی جریان آب می شود. همچنین به وسیله این تایمر باعث کاهش مصرف آب میشوید و فقط مقدار یا زمانی که گلها و گیاهان یا درختچه های شما نیاز دارند به آنها آب میدهید. در دستگاه کارواش خانگی از نیروی آب پرفشار برای انجام عملیات شستشو استفاده می شود در نتیجه سرعت انجام عملیات با استفاده از آن در مقایسه با عملیات مشابه با شلنگ آب معمولی و یا سایر روش های نظافت سنتی 4 تا 5 برابر بیشتر می باشد. دستگاه کارواش صنعتی در واقع نوعی واترجت میباشد که کارآیی آن در محیطهای صنعتی است و به شدت برای نظافت محیط ها خرید آن توصیه می شود. از دیگر محاسن دستگاه اتوماتیک این است که تمامى مراحل تمیز کردن کفش از جمله گردگیرى تا واکس زدن و پولیش کردن و پرداخت کفش به صورت اتوماتیک انجام مى شود.در حالیکه در دستگاه هاى دیگر براى ریختن مایع واکس بر روى کفش باید زیر نازل خروجى فشار وارد شود تا واکس روى کفش بریزد. در این روش ابتدا مخزن حمل سوخت بوسیله بخار پر فشار پر شده و سپس بسته به نوع آلودگی داخل مخزن زمان کافی برای انجام فعل و انفعالات شستشو داده شده و در نهایت با باز کردن خروجی مخزن آلودگی ها تخلیه میشود. 

این کار در پایانه های مرزی کشور و شهرهایی که ماشینهای حمل سوخت در آنها جایگاه های بارگیری دارند میتواند بسیار سودآور باشد. مه پاش مرغداری یک سیستم خنک سازی ارزان و بسیار کارامد می باشد که در گله های گوشتی باعث افزایش وزن و در گله های تخم گذار نیز باعث افزایش کیفیت تخم ها می شود. در صورتی که شستشوی ماشین باعث تولید پسآب زیادی در اطراف محلی که در حال خدمت رسانی هستید شود به احتمال زیاد منجر به اعتراض همسایگان و افراد نزدیک به محل شستشو شده و در روند کار اخلال ایجاد میکند. اگر بخواهیم در مورد دستگاه کارواش صنعتی توضیحات بیشتر در خدمت شما بیان کنیم که دستگاه کارواش در واقع از دو تکه پمپ ساخته شده است که یکی از آنها به صورت پیستونی میباشد و تکیه دیگران الکتروموتور نام دارد. سیستم لوازم مه پاش از تعدادی نازل و شیلنگ تشکیل شده است که جریان آب را به وسیله تجهیزات خود، به شکل پودری در آورده و از خود خارج می نماید. همچنین به علت مصرف پایین برق کارواش بخار به راحتی میتوانید با استفاده از یک اینورتور از باتری وانت خود جتهت تامین برق مصرفی استفاده نمایید. با توجه به اینکه در کارواش سیار احتمال دارد در هرجایی مشتری در خواست شستشو داشته باشد از جمله پارکینگ آپارتمان ، داخل کوچه ، کنار خیابان و …