سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ


آنها باید در هماهنگی کامل با یکدیگر انتخاب شوند تا یک چیدمان کامل درخور توجه ایجاد شود.

کنسول آینه و تلویزیون هوشمند

طرح فعلی در مدل های فعلی ست های آینه کنسول و میز تلویزیون استفاده می شود. در این مدل سادگی در نظر گرفته شده و آزادی دکوراسیون و نقش های اضافی به عنوان یک قاعده در نظر گرفته شده است. ست آینه کنسول مدرن و میز تلویزیون از متریال ام دی اف ساخته شده است و خبری از دکوراسیون آنتیک نیست. این ست برای خانه هایی با سبک مدرن و سایر وسایل منزل مانند مبلمان و غیره مناسب است. این ست در رنگ های مختلفی ساخته شده است که به راحتی می توانید رنگ مورد نظر خود را برای منزل خود انتخاب کنید.

ست کنسول و میز تلویزیون آینه ام دی اف

ام دی اف به عنوان جایگزینی برای چوب، امکانات زیادی برای ساخت اشیاء چوبی ست کنسول تانیل چوب ارائه می دهد. سبکی و کم هزینه بودن از ویژگی های مثبت آن است. به علاوه ست کنسول آینه ای و میز تلویزیون ام دی اف را می توان در رنگ های مختلف ساخت. در برخی مدل ها از یک رنگ و در مدل های دیگر از دو رنگ در کنار یکدیگر استفاده می شود. ست کنسول آینه و میز تلویزیون با کابینت، کشو، بدون در، کنسول آینه و ست میز با طرح سنگ، کنسول آینه و ست میز تلویزیون شیشه ای و آینه، انواع کنسول آینه و میز تلویزیون ام دی اف با .


رنگ آینه کنسول و پایه تلویزیون

همانطور که گفته شد برای ساخت ست های شیشه ای کنسول و میز تلویزیون رنگ های مختلفی در نظر گرفته شده است برای ساخت ست های شیشه ای کنسول و میز تلویزیون از رنگ های سفید تا کرم و انواع قهوه ای، خاکستری روشن و تیره و مشکی نیز استفاده می شود. ست کنسول شیشه ای با میز تلویزیون سفید برای خانه های بزرگ و کوچک مناسب است رنگ های کرم و قهوه ای فضایی گرم در سالن ایجاد می کنند و اصالت خاصی را در خانه ایجاد می کنند. لایه های زیادی از رنگ قهوه ای وجود دارد و چوب از قهوه ای تا قهوه ای سوخته متغیر است در برخی از تجسم ها، سرنخ های رنگی رنگی هستند رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ رنگ

برای ساخت آینه های روی میز تلویزیون نیز از رنگ های سرد استفاده می شود. رنگ خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگ هاست و برای طراحی خانه و ایجاد فضایی کاملا مدرن از آن به طور موثر و زیبایی استفاده می شود. نمایشگر و میز تلویزیون طوسی برای خانه با اتاق کوچک مناسب نیست اما برای اتاق بزرگ از این رنگ برای تزیین به خوبی استفاده می شود و رنگ مکمل یکدیگر است. رنگ مشکی ساده یا به صورت شیشه ای با طرح گرانیت، آینه کنترلی و میز تلویزیون خوب و زیبا هستند.

ست آینه کنسول و میز تلویزیون کلاسیک

بسیاری به سبک کلاسیک و سلطنتی علاقه دارند و ست آینه کنسول و میز تلویزیون کلاسیک تانیل چوب را برای منزل خود انتخاب می کنند. این ست مانند سایر اجناس کلاسیک منبت کاری شده و شباهت ها و هارمونی های زیادی با مبلمان آهنی دارد. ست آینه کنسول و میز تلویزیون کلاسیک و سلطنتی جلوه ای مجلل و باشکوه در اتاق نشیمن ایجاد می کند، دکوراسیون آن چشمگیر و باشکوه است و برای خانه های بزرگ که فضای کافی برای قرار دادن مبلمان و ست آینه کنسول و اتاق نشیمن وجود دارد، میز تلویزیون کلاسیک است و مناسب است. این مدل از ست از آینه با قاب منبت همرنگ کنسول و میز تلویزیون استفاده می کند.

رنگ سری آینه کنسول و میز تلویزیون کلاسیک

در این ست آینه کنسول و مدل میز تلویزیون از رنگ های سفید، کرم، شیری، طلایی و قهوه ای استفاده شده است. در برخی مدل ها کل ست آینه کنسول و میز تلویزیون یک رنگ و در مدل های دیگر از دو رنگ با هم استفاده می شود. مثلا زمینه سفید یا کرم و تزئینات و نقاشی ها طلایی است. یا زمینه قهوه ای و تزئینات طلایی و برنزی است. رنگ های شامپاین و سرمه ای نیز برای ست های آینه کنسول و میز تلویزیون جذاب هستند و ظاهری متفاوت ایجاد می کنند.

ست آینه کنسول و میز تلویزیون آینه

یک مدل جذاب و پرطرفدار در بین طرفداران ست آینه کنسول و تلویزیون، مدل آینه یا آینه است. در این مدل Console set ست آینه کنسول و تلویزیون از آینه ها برای تزیین ست استفاده شده و بسته به مدل به صورت کلی یا جزئی آینه کاری می شود. در برخی از مدل ها از شیشه و چوب در کنار هم استفاده می شود که از نظر خوبی جذاب و زیباست. مدل چوب و شیشه در کنار هم به رنگ سفید یا قهوه ای کاملا سنتی به نظر می رسد که برای افرادی که این سبک را دوست دارند مناسب است.


ست آینه کنسول و میز تلویزیون طرح سنگ

در این مدل ست آینه کنسول و میز تلویزیون از ام دی اف ساخته شده است که با روکش طرح سنگ پوشانده شده است. طرح سنگ مرمر سفید و کرم و گرانیت سیاه است. برای زیباتر شدن ست آینه کنسول و میز تلویزیون از استیل طلایی یا نقره ای نیز برای تزیین استفاده می شود و آن را به یک ست فوق العاده مجلل تبدیل می کند. فولاد طلایی در کنار روکش گرانیت سیاه خیره کننده است.