سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نظر

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

 

وقتی به داشتن یک معلم خصوصی یا شرکت در کلاس خصوصی فکر می کنید، چه نکاتی را در نظر می گیرید؟ امیدوارید چه نوع خدماتی را از طریق آموزش شخصی ارائه دهید؟ انتظارات شما از یک کلاس مربی شخصی چیست و چه عوامل و مزایایی باعث شده است که مربی شخصی استخدام کنید؟

آیا از استاد راهنما انتظار دیگری جز رفع نقاط ضعف خود و کمک به شما در قبولی در امتحان دارید؟ آیا به ذهنتان خطور کرد که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی کنید؟ برای دستیابی به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، دانشگاه و دانشگاه به چه ابزارهایی نیاز است؟

پاسخ به همه این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر درست کمک کند. بستر آموزشی استادبانک بهتر از آن چیزی که فکرش را می کرد قادر به پاسخگویی به همه این سوالات است. برای دریافت پاسخ این سوالات مهم کافی است 5 دقیقه با ما همراه باشید و مطالب ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب مربی شخصی؛ روشی سریع برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، می دانیم که بهترین راه رفتن به مدرسه است. اما ما بررسی نمی کنیم که آیا روش انتخاب شده سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی می تواند هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد، زیرا فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و ما باید همیشه برای آن هزینه کنیم. اما تا زمانی که یک روش سریع به نام مربی شخصی وجود داشته باشد دلیلی برای استفاده از یک روش پرهزینه و طولانی مدت وجود ندارد در حالی که با استفاده از مربی شخصی می توانید در مدت زمان کوتاهی به نتایج دلخواه برسید. و همین قیمت مانند مدرسه یا ارزان تر. استفاده از کلاس های مدرس استادبانک نزدیک ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

برای یادگیری سریع و دستیابی به موفقیت تحصیلی، سایت مطالعاتی استادبانک برای هر موضوع و مهارتی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، معلمان قوی و آگاه جذب کرده است. اگر مراحل جذب معلم خصوصی را در سایت استادبانک معرفی کنید و همچنین تمامی دوره ها و مهارت های تدریس شده توسط این سایت را معرفی کنید، تعجب خواهید کرد.

جذب معلمان قوی

پیدا کردن یک معلم واجد شرایط که بخشی از سیستم آموزشی معروف نباشد بسیار دشوار است. استادبانک این بستر را ایجاد کرده است که در آن می توانید از بین بیش از 2000 مدرس خصوصی فعال و قوی، یک معلم خصوصی را انتخاب کنید. برای ایجاد این بستر، استادبانک از فیلتر ویژه ای برای انتخاب معلمان استفاده کرد. برای مثال تمامی سوابق تدریس هر استاد در موسسات آموزشی مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و تعداد دانشجویان موفق نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این پلتفرم هر استادی می تواند موضوعات مرتبط با رشته تحصیلی خود را تدریس کند و تجربه چندین ساله در تدریس یک موضوع خاص با استفاده از روش های مختلف را دارد.

در پروفایل هر معلم، تمام رتبه بندی ها به صورت امتیاز و ستاره نمایش داده می شود. رزومه و دفترچه کار هر معلم گواهی بر صحت ارزشیابی است و به راحتی می توانید اطلاعات آن معلم را مشاهده کنید.

یک معلم خصوصی را برای یادگیری شناسایی کنید

شناسایی و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است. اطلاعات حرفه ای و آموزشی معلم همیشه در اختیار شما قرار نمی گیرد. هیچ یک از موسسات و مدارس همه این اطلاعات را به شما نمی دهند. اما با پلتفرم استادبانک می توانید قبل از جلسه اول شناخت تقریباً جامعی از استاد راهنما خود داشته باشید.

برای بررسی کیفیت تدریس هر معلم می توانید از نظرات شاگردان سابق وی در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. برای ارزیابی سطح تجربه و آموزش هر معلم می توانید از اطلاعات رزومه و سوابق تدریس آنها استفاده کنید. با مشاهده رتبه و ستاره های هر استاد، می توانید به عملکرد او در تدریس خصوصی امتیاز دهید. در واقع استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما لازم دارید در اختیار شما قرار می دهد و این مزیت این بستر آموزشی است.

هزینه تدریس خصوصی بر اساس بودجه دانشجو می باشد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی متناسب با مهارت های هر معلم باشد. آیا قیمت های پرداختی به معلمان با کیفیت تدریس متناسب است؟ زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت و مهارت تدریس خود معلمان را جذب می کند و با توجه به این توانایی ها هزینه هر جلسه را تعیین می کند.

در استادبانک اساتید بر اساس سوابق تدریس از یک ستاره تا پنج ستاره رتبه بندی می شوند. بنابراین اگر کیفیت تدریس استاد برای شما مهم است مانند هزینه و تعرفه کلاس خصوصی می توانید به قسمت رتبه بندی اساتید مراجعه کنید و با توجه به میزان مورد نظر برای هر کلاس خصوصی معلم مناسب را انتخاب کنید.

آموزش تمام مهارت های مورد نیاز برای کار و فرصت های یادگیری

برای یادگیری درس ها و مهارت ها به یک مربی شخصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس از ابتدایی تا دبیرستان و دروسی مانند فیزیک و کنکور می باشد. علاوه بر این، در استادبانک می توانید از تخصص کارشناسان حرفه ای برای بسیاری از دوره های دانشگاهی بهره مند شوید. برای یافتن شغلی با درآمد خوب می توانید با مراجعه به استادبانک از آموزش ها و مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف بهره مند شوید.

علاوه بر این سایت معلمان زبان فرصتی برای اخذ بورسیه تحصیلی کانادا، بورسیه تحصیلی آمریکا و بورسیه تحصیلی سایر کشورها و همچنین مهاجرت کاری و کسب نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل را ارائه می دهد. استادبانک دارای مدرسان خصوصی برای کلیه دروس پایه تحصیلی و مهارت های کاری مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

کسب موفقیت در تحصیل با کمک استادبانک

با دسترسی به پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک می توانید درخواست تدریس خصوصی داشته باشید و به خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاوره ای در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب مدرس آنلاین یا حضوری دسترسی داشته باشید. . - کلاس آموزش صورت همچنین می توانید از اپلیکیشن استادبانک برای بررسی منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی استفاده کنید.

با بستر استادبانک هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و کسب مقام های بالا وجود ندارد و با این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. در استادبانک دیگر کلمه «نمی توانم» معنی ندارد، بلکه هدف اصلی میل و توانایی خواهد بود. برای کسب نتایج بسیار خوب، بلافاصله به وب سایت معلمان خصوصی استادبانک مراجعه کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. همیشه می توانید برای گزینه های راحت به تیم پشتیبانی استادبانک دسترسی داشته باشید.