سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نظر


باید گفت که این نوع آبپاش مخفی نوعی آبیاری اتوماتیک است که برای آبیاری مناطقی مانند: گلخانه، باغ، فضای سبز و ... استفاده می شود. طراحی این سیستم آبیاری مناطق مختلف به صورت آزاد و سازماندهی شده است. اسپرینکلر هانتر شامل انواع آبپاش های ثابت و قابل تنظیم مناسب برای هر کاربری و با ویژگی هایی از قبیل: پاشش دقیق و یکنواخت، آب و روش توزیع ثابت، عمر طولانی و ضد آب و هوا. این نازل های اسپری به شما این امکان را می دهد که به راحتی و با دقت قوس آب را بین 45 تا 360 درجه تنظیم کنید.

از طریق لوله و اتصالات به منبع آب متصل می شود و با بهره مندی از تایمر و کنترل اتوماتیک می توانند زمان و میزان آبیاری را برای هر منطقه تنظیم کنند. آبپاش هانتر دارای آرایش قوسی ثابت بوده و برای پوشش چمن با ابعاد و زوایای خاص مناسب بوده و از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

مزایای آبپاش هانتر چیست؟

نصب اسپری شکارچی آسان است

برای جلوگیری از سر و صدا از فیلتر استفاده کنید

دارای روکش برای جلوگیری از ورود آلودگی

از 20 نازل مختلف و زوایای مختلف بهره مند شوید

قابلیت تغییر شعاع اسپری

بادوام و طول عمر بالایی دارد.

ساختار و عملکرد آبپاش مخفی

قبل از هر چیز لازم است بدانید که هانتر به دلیل مشکلات مربوط به کم آبی اقدام به تولید تجهیزات آبیاری بارانی پیشرفته برای آبیاری بهینه فضای سبز کرده است. شکارچی مخفی آبپاش از دو بخش مجزا تشکیل شده است. یک قسمت به طور دائم در خاک فرو رفته و قابل مشاهده نیست. مانند لوله ها، جانبی ها، رایزرها و سایر قسمت ها در هنگام آبیاری از سطح خاک بالا آمده و متحرک می شوند.

عملکرد آبپاش هانتر بسیار ساده است: وقتی شیر آب را باز می کنید، قسمت متحرک آبپاش از زمین خارج شده و همزمان با فشار آب خارج شده از آن شروع به آبیاری می کند. این آبپاش مخفی دارای چشمه ای است که پس از پایان آبیاری و قطع جریان آب جمع می شود و قسمت متحرک آن مخفی و همسطح با زمین است. لازم به ذکر است که با توجه به شعاع سمپاشی دارای سه سطح کم، متوسط ??و زیاد می باشد که برای آبیاری سطوح کوچک و بزرگ قابل استفاده و قابل تنظیم می باشد. علاوه بر این، طراحی و نصب آبپاش مخفی در برابر ضربه، سرقت و غیره مقاوم است. از چنین خطراتی محافظت می کند و پوشش گیاهی شما را زیبا و زنده نگه می دارد.

در انتخاب آبپاش مخفی به چه نکاتی باید توجه کرد؟ https://checkup.tools/blog/%d8%a2%d8%a8%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%ae%d9%81%db%8c-%d8%b4%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b1/

بهتر است در هنگام خرید و نصب آبپاش هانتر به نکات زیر توجه کنید.

مقدار اسپری مورد نظر شما.

زاویه پاشش مورد نیاز را در نظر بگیرید.

یک مدل اسپری مناسب برای نیاز شما که می تواند مدل گرد، مربع یا منحنی باشد.

هر آنچه که می خواهید، می توانید بین 1.2 اینچ، 3.4 اینچ، 1 اینچ و 1 و ¼ اینچ را انتخاب کنید.

نوع اسپری مخفی

همانطور که گفتیم سمپاش هانتر شامل دستگاهی باکیفیت با قابلیت مخفی سازی و تنظیم میزان سمپاشی در سال های اخیر بسیار محبوب شده است و مردم برای نیازهای مختلف از آن استفاده می کنند: مزارع، پارک ها، فضای سبز شهری و خانگی. ، گلخانه ها و پروژه های صنعتی. از آن استفاده می کنند. یکی از دلایل اصلی کارایی این دستگاه بدنه نازک و باریک آن با فیلتر و هود است. دو نوع آبپاش روتاری (دوار) و اسپری با 12 نازل مختلف برای پرتاب آب تا شعاع های مختلف ساخت شرکت هانتر. لازم به ذکر است که این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان سمپاش می باشد که قابلیت های مختلفی را در محصولات خود قرار داده است.

آبپاش چرخان

این مدل دارای واتر جت است که با چرخش نازل ناحیه مورد نظر را آبیاری می کند. مدل چرخشی عمدتاً برای آبیاری مناطق وسیعی مانند چمن ها و زمین های گلف استفاده می شود که با چرخش خطی جت آب و آبیاری یکنواخت روی سطح پخش می شوند.

اسپری آبپاش

این نوع آبپاش جریان آب را به صورت دایره ای توزیع می کند. به عبارت دیگر توزیع آب مدل آبپاش هانتر به صورت زاویه دار و مقطعی بوده و اغلب برای آبیاری مناطق کوچک استفاده می شود.

آبیاری مدرن با آبپاش هانتر

آب پاش هانتر مخفی یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای آمریکایی است که در برابر هر گونه شرایط جوی، پارگی و پوسیدگی، حتی سرقت مقاوم بوده و عمر مفید بالایی دارد. آنها سریع و آسان نصب می شوند و عملکرد قابل توجهی دارند. این آبپاش ها به راحتی شعاع 4.3 تا 11.6 متر را پوشش می دهند و آبیاری یکنواخت را فراهم می کنند. هانتر با فشار کافی در هر دقیقه 2.2 تا 20.5 لیتر آب به نقاط پوششی خود می رساند. برای اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات خود را به وب سایت منبع انحصاری تجارت آب نیرو اضافه کنید.