سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارسیان مگ

نظر

 

زمانی ، تنها داروهای موجود موادی بودند که از گیاهان یا در برخی موارد ، از حیوانات استخراج می شدند اما داروهای امروزی از طریق فرآیندهای شیمیایی ساخته می شوند در نتیجه مواد اولیه ای که برای تولید داروهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند باید از بهترین کیفیت ها برخوردار باشند لذا شرکت سیگما ایران انواع مواد اولیه داروئی را از معتبرترین کمپانی ها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران محترم قرار می دهد. صنایع دارویی بخشی از صنایع شیمیایی به حساب می آید.در گذشته تنها داروهای موجود از گیاهان و حیوانات گرفته می شد.ولی داروهای امروزی از طریق فرایندهای شیمیایی تهیه و تولید می شود لذا مواد اولیه های مختلفی برای تولید دارو استفاده می شود. استئارات منیزیم یک ماده ی شیمیایی است که بر اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم بوجود می آید و به شکل پودر سفید رنگ است که سمیت خیلی کمی دارد که بیشتر در داروسازی ها بکار برده می شود که به عنوان ماده ای غیرفعال در صنایع دارویی و مکمل برای تولید قرص هایی با دوز ثابت استفاده می شود در واقع نقش اصلی استئارات منیزیم در مکمل ها، به عنوان یک روان کننده است که بدلیل خواص روان کنندگی مواد و جلوگیری از چسبیدن مواد به تجهیزاتی که در ساخت و فشرده سازی پودر ها و مواد دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. 

آسیا و اقیانوسیه سریعترین منطقه در حال رشد است که کشورهای در حال ظهور مانند چین و هند به دلیل هزینه های پایین نیروی کار، افزایش برون سپاری منابع تولید مواد شیمیایی معدنی و آلی و افزایش هزینه های دولت برای مراقبت های بهداشتی، از کشورهای اصلی هستند. پخش فروش مواد شیمیایی هندی های مدیا و … پیشگامان شیمی در آدرس https://irchem.ir/pharmaceutical همچنین ادامه داد: نظارت بر قیمت مواد اولیه دارو چند سالی به خود تولید کنندگان سپرده شده بود اما در حال حاضر برنامه ما این است که قیمت گذاری باید در چارچوب صحیح انجام شود. استئارات منیزیم یک نمک ساده است که از دو ماده تشکیل شده است: یک چربی اشباع اسید استاریک و منیزیم معدنی. در این صورت، اسانس های به دست آمده از نظر کیفیت و اجزا و ترکیبات تشکیل دهنده، از اندامی به اندام دیگر تفاوت دارند به طوری که، تولیدکنندگان عطر و ادکلن می دانند که اسانس حاصل از گل های نارنج در مقایسه با اسانس استخراج شده از پوست میوه این گیاه از کیفیت و ارزش بیشتری برخوردار است. داروهای وارداتی باید طبق پرونده ثبت دارو از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

شرکت تیناکم آمادگی دارد ضمن دریافت سفارشهای مشتریان عزیز ، مواد مورد نیاز صنایع مختلف را بهترین قیمت و بهترین کیفیت تأمین کند و در سریعترین زمان ممکن بهوسیله سیستم حملونقل مطمئن به شهرهای مختلف ارسال نماید. وی همچنین گفت: امروز با فشاری که از خارج به ما تحمیل میشود، ما به این توانمندی رسیدهایم که همت کنیم و مواد اولیه دارویی را در داخل تولید کنیم و همان طور که توانستیم 97 درصد داروهای مورد نیازمان را در کشور تولید کنیم، میتوانیم در حوزه تولید مواد اولیه نیز به این اعداد و ارقام برسیم. وی افزود: امروز اتفاق بسیار بزرگ و مبارکی رخ داده است. فرامرز اختراعی افزود: اکنون تولید 70 درصد مواد اولیه دارویی کشور به نوعی بیمه و تضمین شده و ضریب امنیت دارویی کشور بالاتر رفته است و به سرعت به سمت خودکفایی دلرویی پیش می رویم. اکنون تولید داخلی این میزان از مواد اولیه داروسازی به نوعی تضمین شده است و به همیت دلیل ضریب امنیت دارویی کشور بالاتر رفته و در این زمینه به سمت خودکفایی در حرکت هستیم. بدیهی است که کیفیت مواد اولیه در کیفیت و کارایی محصولات پزشکی و داروهای تولیدی، به صورت مستقیم دخالت دارد.

در بسیاری از کشورها این برخوردها و زیر سوال بردن کیفیت داروی داخلی جرایم سنگین و تعقیب قضایی را به دنبال دارد زیرا تولید ملی کشور را دچار بحران می کند. شرکت تکفا با هدف ایجاد بستری مناسب جهت طراحی و انجام طرحهای به روز صنعتی ، تامین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و بالا بردن راندمان و بهره وری در صنایع ایران با اتکا به کارشناسان با تجربه داخلی و خارجی فعالیت می نماید. وجود دارد که به عنوان مواد مصرفی جهت جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مناطقی که فلئور آب کافی نیست مصرف میشود . موسیلاژها در آب حل شده و پس از جذب آب، متورم و ضخیم می گردند. اسانس ها به روغن های فرار نیز معروف هستند و در سلول ها و قسمت های سطحی و درونی اندام های مختلف گیاهان مانند برگ ها، گل ها، میوه ها، جوانه ها و شاخه گیاهان وجود دارند. سلول ها و بافت های ترشحی ممکن است تنها در یک اندام گیاه وجود داشته باشند، (مثلا در گل یا میوه) و یا ممکن است در اندام های مختلف یک گیاه (نظیر گیاه رازیانه) پراکنده باشند.